Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim

Kód: 2668
Neohodnoceno
249 Kč
Vyprodáno

Kniha je nová.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová.

Doplňkové parametry

Kategorie: ANTIKVARIÁT
VYDAVATEL: Management Press
ROK VYDÁNÍ: 2012
POČET STRAN: 240

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: